شیردروازه ای KSB

شیر دروازه ای KSB سری ECOLINE GT 40

استفاده در مدارات بویلر،بخار وآب داغ ،صنعت پتروشیمی، صنعت خمیر وکاغذ، صنایع شیمیایی،انتقال میعانات، معدن و …

گیربکس : دستی و عملگربرقی

اتصالات : فلنجی، جوشی

جنس دیسک : مقاومت بالا دربرابر خوردگی 

جنس بدنه : فولاد ریختگری 

DN50-600

PN10/40

محدوده دمای سیال ۱۰ْC-الی ۴۰۰ْC+

شیردروازه ای KSB  یک نوع شیر است که برای قطع و وصل جریان مورد استفاده قرار می‌گیرد. این شیرها می‌توانند به طور کامل باز یا بسته باشند. دیسک شیر کشویی در زمان باز بودن از مسیر خارج می‌شود و در بونت شیر قرار می‌گیرد. در واقع، در زمان باز بودن، سیال از مسیری عبور می‌کند که از نظر سایز و ابعاد با سایز خط یکسان است. لازم به ذکر است که استفاده از شیر کشویی برای تنظیم جریان توصیه نمی‌شود زیرا هنگامی که جریان به دیسک شیر برخورد می‌کند، ارتعاشات در دیسک شروع می‌شود و باعث سایش و فرسایش درون دیسک می‌شود. بنابراین، همیشه باید از شیر کشویی برای تنظیم جریان خودداری کرد. نکته مهمی که باید درباره شیر کشویی بدانیم این است که آن یا به طور کامل باز و یا به طور کامل بسته است و امکان تنظیم فشار در مسیر وجود ندارد. به همین دلیل، در مسیر لوله‌کشی از شیر کشویی برای کنترل فشار استفاده نمی‌شود.شیردروازه ای KSB  به طور کلی در دو نوع تولید و استفاده قرار می‌گیرد، شامل شیر کشویی با زبانه لاستیکی و شیر کشویی با زبانه فلزی

Materials شیردروازه ای KSB
شیردروازه ای KSB
مزایای شیر کشویی عبارتند از

 سهولت باز و بسته کردن: شیر کشویی به دلیل طراحی خاص خود، باز و بسته کردن آن بسیار آسان است. این امر باعث می شود که تعویض یا تعمیر شیر کشویی بسیار ساده و سریع انجام شود.

 

 آب بندی کامل: در هنگام بسته بودن شیر کشویی، آب بندی کاملی ایجاد می شود. این به معنای عدم نفوذ آب از شیر و جلوگیری از نشتی می باشد.

 

باز بودن مسیر: هنگامی که شیر کشویی باز است، مسیر آب به اندازه قطر لوله باز می شود. این باعث می شود که جریان آب به طور کامل و بدون محدودیت انجام شود.

 

 عدم نیاز به سرویس دوره ای:  به دلیل طراحی خاص خود، نیاز به سرویس دوره ای و تعمیرات مکرر ندارد. این باعث می شود که هزینه های تعمیر و نگهداری کاهش یابد.

 

 عدم نیاز به نگهداری در طول زمان:  به دلیل ساختار ساده خود، نیاز به نگهداری و تعویض قطعات در طول زمان ندارد. این باعث می شود که هزینه های نگهداری کاهش یابد و عمر مفید شیر کشویی افزایش یابد.

 

استفاده از زبانه فلزی:  از زبانه فلزی مانند زبانه چدن داکتیل استفاده می شود. این باعث می شود که زبانه قوی و مقاومی باشد و در برابر فشار و سایش دوام بیشتری داشته باشد.

 

بهبود آب بندی: در شیر کشویی از زبانه فلزی جهت بهبود آب بندی استفاده می شود. این باعث می شود که ریسک نشتی و نفوذ آب از شیر به حداقل برسد.

 

با توجه به این مزایا، شیر کشویی یک انتخاب مناسب برای استفاده در سیستم های لوله کشی است.

سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart