درباره سالار صنعت نیواد

مجموعه سالار صنعت نیواد فعالیت خورد را از سال۱۳۶۲ با گروهی از مهندسان مجرب و توانمند ،با هدف تامین قطعات صنعتی آغاز نمود.این گروه بیش از سه دهه توانست بخش وسیعی از نیازمندی های صنایع مختلف کشور در زمینه های نفت ،گاز،پتروشیمی،کارخانه جات تولیدی ،تاسیسات سرمایشی و گرمایشی،تاسیسات ساختمانی و … را با بهترین کیفیت و با ارائه گارانتی معتبر در کشور تامین نماید.

چهاردهه سابقه

سالار صنعت نیواد از سال ۱۳۶۲  در زمینه شیرالات نفت و گاز و پتروشیمی فعالیت می کند.

مساحت

پروژه سالار صنعت نیواد با مساحت ۳۰هزار مترمربع یکی از بزرگترین کارخانه های تولیدی و انبار نگهداری محصولات را به خود اختصاص می دهد.

مرکز صنعتی

مرکز صنعتی سالار صنعت نیواد طبق استاندارد های روز دنیا اجرا شده و شامل خوابگاه های دانشجویی و مهندسی و سوییت های مهمان، سالن تولید با حدود ۱۰ هزار مترمربع ، پارکینگ با گنجایش بیش از ۱۲۰ خودرو، سالن آمفی تئاتر با گنجایش بیش از ۲۰۰ نفر، سالن غذاخوری و باشگاه ورزشی می باشد .

NAME IT WE HAVE IT

شرکت سالار صنعت نیواد تامین کننده انواع پمپ ، شیرآلات ، ابزاردقیق، لوله، اتصالات و قطعات برق صنعتی از شرکت KSB  آلمان و دیگر کمپانی های مطرح دنیا می باشد.

گروه سالار صنعت در سال ۱۳۹۵ شرکت سالار صنعت نیواد را تاسیس نمود.این شرکت با به کارگیری استراتژی های کاربردی و ارائه خدمات مهندسی در فاز اول (مطالعات و انتخاب سیستم)،فازدوم (محاسبات و تهیه نقشه ها و اناد اجرایی)و فاز سوم (اجرا و نصب تاسیسات و راه اندازی کامل)توانست در زمینه تولید ،خرید ،بازرگانی و انبار داری نیاز پروژه های بزرگ را در سراسر کشور عزیزمان ایران از معتبر ترین تولید کنندگان داخلی و خارجی  با بهترین کیفیت  و رقابتی ترین هزینه ،تامین و تحویل  کارفرمایان محترم نماید.

شرکت سالار صنعت نیواد با تکیه بر اصل مشتری مداری،کیفیت و سرعت و دقت در طول سنوات کاری مذکور توانسته رضایت مشتریان خود را حاصل نموده و در این راه از هیچ کوشش و تلاشی دریغ نداشته است.

 
سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart