شیر فشار شکن

شیرفشارشکن KSB سری CONDA- VRC

-استفاده در مصارف استخراج آب .حمل و نقل آب .تصفیه آب و ….

-درسیستم های آبرسانی برای کنترل فشار پایین دست . درسیستم های آتش نشانی برای کاهش فشاربیش از حد ناشی از پمپ ها . درسیستم های آبیاری .صنعت وخدمات ساختمان سازی به عنوان محافظت کارآمد می باشد.

-حفاظت ازضربات چکشی (قوچ)

-جنس دیسک و ساقه : فولاد ضد زنگ

-DN10-150

-PN16/25/40/63

-محدوده دمای سیال ۱۰ْC-الی ۷۰ْC+

شیر فشار شکن یا P.R.V (Pressure Relief Valve) برای حفظ امنیت سیستم لوله کشی و جلو گیری از فشار اضافی  همچنین برای تخلیه فشار و یا کاهش آن در صنایع مورد استفاده

قرار می گیرد.این  شیرها از صدمه ضدن به دیگر اجزا جلوگیری می کندوفشار سیال را ثابت نگه میدارد.

برای اطلاعات بیشتر در مورد مشخصات فنی و قیمت محصولات شرکت سالار صنعت، می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید. همچنین، شما می توانید به وبسایت ما مراجعه کنید تا اطلاعات محصولات ما را بیابید.

شیر فشار شکن چیست؟

Pressure Relief Valve یکه قطعه مکانیکی است که فشار سیال را کنترل می کند تا ورودی جریان را به تعادل برساند.

درسیستم وقتی فشار به مقدار تایین شده می رسد ،این شیر بطور خودکار بسته می شودواز جریان سیال جلوگیری می کندتا  از وقوع مشکلاتی که بخاطر افزایش فشار به وجود می آیدپیشگیری کند.

لازم است فشار سیال را هراز گاهی کنترل شودتا با کاهش  درسیستم مشکلی ایجاد نشودبه طور خودکار شیر فشار را افزایش یا کاهش می دهد تا فشار مورد نظر را حفظ کند.

برای بهبود ایمنی و کارایی سیستم در صنایع و سیستم هایی که بافشار سیال سر و کار دارن استفاده از فشار شکن اهمیت زیادی دارد.

در حفاظت و کنترل سیستم ها و لوله کشی ها این شیر نقش بسیار مهمی دارد، ازمهم ترین کارایی این شیر ها می توانیم به عبور از تغییر ناگهانی فشار سیال و همچنین  حفاظت از اتصالات  ولوله کشی ها در مقابل فشار زیاد نام برد.

استفاده ازValveدر سیستم‌ها و شبکه‌ها، از کاهش ناگهانی فشار در خطوط و شبکه جلوگیری می‌کند.

 

سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart