شیر هواگیری KSB

شیر هواگیری KSB سری BOAVENT-AVF

-استفاده در تصفیه آب ،استخراج آب،سیستم های آبرسانی، حمل و نقل آب و….

-طراحی اتاق دوطبقه با شناورهای ABS

-امکان تخلیه هوا با حجم بالا

-DN 50-300

-PN16

-محدوده دمای سیال ۱۰ْC- الی ۱۲۰ْC+

شیر هواگیری KSB درسیستم های  لوله  کشی انتقال  آب و  بخار بسیار کاربردی ولازم است به سبب تغیرات دما وفشار در سیستم های گرمایش در واکنش های شیمیای ،گاز هایی ایجاد

می شود که به سیستم آسیب می رسانند وباعث خوردگی لوله ،جمع شدن رسوب ،سوراخ شدن لوله ،خرابی پمپ ها ،و نیرو به درستی انتقال پیدا نمی کند و باعث تولید صدا می شود.

برای اینکه آسیب های که کفته شدند به حداقل برسند باید گازهای ایجاد شده از سیستم لوله کشی خارج شوند  از شیر هواگیری برای خارج کردن گاز های اضافی تولید شده در سیستم های گرمایشی استفاده می شود.

این  شیرهای  صنعتی دردوجنس پلاستیک و برنج تولید می شوند ،روی سیستم های لوله کشی ،پمپ های سیر کولاتور سوار می شوند، در سیستم های تاسیساتی مانند موتور

خانه  ها، پمپ ها ویا هرسیستم که تغیرات دما ایجاد می شود، ونیاز به هواگیری پیدامی کنند از شیر هواگیری KSB  استفاده می شود.

با جمع شدن هوا در سیستم های گرمایشی به آسیب های که وارد می شود اشاره کردیم، علاوه بر آن درسیستم لوله کشی تجمع هوا داغ در بالاترین نقطه باعث توقف گردش می شود و سیستم دیگر نمی تواند گرما تولید کند.

در حالت کلی هر دو نوع دستی و اتوماتیک آن می تواند در هر سیستم مورد استفاده قرار گیرد، اما تفاوت های جزئی در شیر دستی و اتوماتیک و همچنین شرایط خاص سیستم لوله کشی مسببتفاوت در استفاده از این دو نوع شیر می شود. 

نقشه های مقطعی شیرهواگیری

شیر هواگیری KSB
سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart