پرفروش ترین پمپ

پمپ سیرکولاتور KSB سری RDLO

استفاده در ایستگاه های پمپاژآبیاری و زهکشی ،آتشنشانی و اسپرینکلر، سیستم های آبرسانی صنعتی ،نیروگاه ،دریایی وپالایشگاهه ها و ….

محفظه وپروانه :SPLIT(دو ورودی)

Hmax=290m و Qmax=10000m۳/h

تا توان الکتریکی ۵۰۰۰KW

دارای ماکزیمم سرعت ۱۸۰۰rpm

محدوده دمای سیال تا ۸۰ْC+

PN30(MAX)

پرفروش ترین پمپ در سیستم های انتقال آب بسیار کاربردی و از برند ksb می باشند.این پمپ ها  دارای طول عمربالا ، عملکرد قوی  می باشند . این پمپ ها ،پمپ های گریز از مرکز می باشند  و به صورت پروانه ی محصور طراحی شده اند . از این پمپ ها برای انتقال آب دریا ،آب های تصفیه شده و همچنین انتقال آب خام نیز استفاده می شوند .پمپ های دو مکشه  ksb مصرف انرژی کمتری دارند چون سیالات را به طور مفید از خود عبور می دهند و همچنین هزینه های کاربردی پایینی دارند.

 

برای اطلاع از پرفروش ترین پمپ ها ی سالار صنعت نیواد، بهتر است به وبسایت شرکت سالار صنعت نیواد مراجعه کنید یا با کارشناسان شرکت تماس بگیرید تا به شما اطلاعات دقیق‌تری را ارائه دهند.

پمپ‌های دومکشه سری RDLO از برند KSB برای کاربردهای متنوعی مناسب هستند، از جمله

استخراج، تقویت فشار و انتقال سیالات در بخش آب و آب شیرین کن‌ها: این پمپ‌ها برای استخراج آب، افزایش فشار سیستم و انتقال سیالات در بخش آب و آب شیرین کن‌ها استفاده می‌شوند

تامین آب خنک‌کننده و سرویس در نیروگاه‌ها و کارخانجات صنعتی: پمپ‌های سری RDLO برای تأمین آب خنک‌کننده و سرویس در نیروگاه‌ها و کارخانجات صنعتی استفاده می‌شوند.

سیستم‌های اطفاء حریق (آتش‌نشانی): این پمپ‌ها در سیستم‌های اطفاء حریق استفاده می‌شوند تا آب را به طور مؤثری به مناطق مورد نیاز ارسال کنند.

آب شیرین‌کن‌ها: این پمپ‌ها برای تأمین آب شیرین در سیستم‌های آب شیرین‌کن استفاده می‌شوند.با توجه به این مزایا، پمپ‌های دومکشه سری RDLO  مناسب برای کاربردهای مختلفی مانند استخراج و انتقال سیالات در بخش آب و آب شیرین‌کن‌ها،تامین آب خنک‌کننده و سرویس در نیروگاه‌ها و کارخانجات صنعتی، سیستم‌های اطفاء حریق و کاربردهای عمومی در پتروشیمی است

پمپ‌های دومکشه سری RDLO از برند KSB دارای مزایای زیر هستند

استفاده از مواد ضدفرسایش و مقاوم در برابر خورندگی: بوش‌های محافظ شافت، رینگ‌های بدنه، رینگ‌های پروانه و پروانه پمپ از موادی تولید می‌شوند که مقاومت بالا در برابر فرسایش و خورندگی را تضمین می‌کنند. این مواد باعث طول عمر مفید طولانی پمپ می‌شوند.

یاطاقان‌های قدرتمند و شافت مستحکم: استفاده از یاطاقان‌های قدرتمند و شافت مستحکم در این پمپ‌ها، عملکرد روان با حداقل لرزش و زمان کارکرد طولانی این قطعات را تضمین می‌کند.همچنین، روتور خودتنظیم (self-aligning rotor) باعث تسهیل در تعمیرات و سرعت بالا در انجام آن‌ها می‌شود و نیاز به تنظیمات پمپ را از بین می‌برد. این مزیت باعث جلوگیری از خطاهای مربوط به نصب نیز می‌شود.با توجه به این مزایا، پمپ‌های دومکشه سری RDLO   دارای هزینه‌های تعمیر و تعمیرات کمتری هستند و به طور کلی دارای طول عمر مفید بالا هستند.

سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart