روغن-داغ-زمینی

پمپ سیرکولاتور زمینی روغن داغ (KAB Etabloc SYT)

-مناسب برای سیستم های انتقال حرارت .چرخش آب گرم و…

-توان الکتریکی ۰.۵۵-۴۵KW

-Qmax=337m۳/h الی Hmax=99m

-موتور ضد انفجار (EEx eb II) 

-دارای سرعت های :۱۵۰۰-۳۰۰۰RPM

-محدوده دمای  روغن داغ ۳۰ْC-الی ۳۵۰ْC+

-محدوده دمای انتقال آب داغ تا ۱۸۰ْC+

مشخصات فنی پمپ سیرکولاسیون- زمینی روغن داغ (KAB Etabloc SYT) به عبارت زیر است :

 نوع نصب: افقی یا عمودی

 ساختار صامت و ساییدگی ناچیز

 سطح ارتعاش پایین

عملکرد با قدرت مکش قوی

این پمپ روغن داغ از جنس استیل ضد زنگ ساخته شده است و قطعات داخلی آن نیز مقاوم در برابر دمای بالا هستند. مناسب برای انتقال و گردش روغن‌های داغ در برخی از صنایع مانند صنعت نفت و گاز، پتروشیمی، صنایع حرارتی و صنایع فلزی استفاده می‌شود

 

بهتر است که برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت، با کارشناسان شرکت ما تماس بگیرید. آنها قادر به ارائه اطلاعات دقیق و کامل در این زمینه هستند.

ابعاد و اتصالات

ابعاد و اتصالات پمپ روغن داغ زمینیابعاد و اتصالات
پمپ روغن داغ KSB سری ETABLOC SYT در کاربردهای متنوعی مورد استفاده قرار می‌گیرد. برخی از کاربردهای این پمپ عبارتند از:

سیستم‌های انتقال حرارت:پمپ روغن داغ زمینی در سیستم‌هایی که نیاز به گردش روغن داغ برای انتقال حرارت دارند، مانند صنایع حرارتی، پرکننده‌های حرارتی، کوره‌ها و کوره‌های صنعتی، استفاده می‌شود. پمپ روغن داغ تا دمای مایع  ۳۵۰ درجه سانتی‌گراد، قدرت مکش قوی و ساختار صامت، مناسب برای این کاربرد است.

گردش آب گرم: در سیستم‌های گرمایشی و تهویه مطبوع که نیاز به گردش آب گرم دارند، می‌توان ازپمپ روغن داغ زمینی سری ETABLOC SYT استفاده کرد. این پمپ با دبی پمپاژ تا ۳۳۷ متر مکعب بر ساعت و هد آن تا ۹۹ متر، می‌تواند آب گرم را به صورت مؤثر و با کیفیت در سیستم‌های گرمایشی منتقل کند.

صنایع نفت و گاز: در صنایع نفت و گاز، نیاز به گردش روغن داغ برای انتقال و انجام عملیات گرمایشی و خنک کننده وجود دارد. پمپ روغن داغ زمینی  سری ETABLOC SYT با ویژگی‌های فنی مناسب، می‌تواند در این صنایع برای گردش و انتقال روغن‌های داغ استفاده شود.

صنایع پتروشیمی: در صنایع پتروشیمی که نیاز به گردش و انتقال روغن‌ها و مواد شیمیایی در دماهای بالا دارند،پمپ روغن داغ زمینی  سری ETABLOC SYT می‌تواند به عنوان یک پمپ قدرتمند و مقاوم مورد استفاده قرار گیرد.

پمپ روغن داغ زمینی سری ETABLOC SYT با قابلیت‌های مکش قوی، ساییدگی ناچیز، سطح ارتعاش پایین و عملکرد قابل توجه، در این کاربردها عملکرد مطلوبی ارائه می‌دهد

سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart