پمپ سیرکولاتور زمینی

پمپ سیرکولاتور KSB سری MegaCPK

-شاسی یکپارچه (کوپل بلند)

-استفاده در صنایع شیمیایی،صنایع ،نفت /گاز،ساختمان و…

-طراحی به صورت back pull-out(راحتی در دمونتاژ و مونتاژ)

-Hmax=162m  و  Qmax=1160m۳/h

-تا توان الکتریکی ۹۰kwوسرعت ماکزیمم ۳۵۰۰rpm

-محدوده دمای سیال تا ۴۰۰ْC+

-PN25/40،اتصالات به صورت فلنجی

پمپ سیرکولاتور زمینی  درساختمان ها برای گردش آب در سیستم های گرمایشی و سرمایشی مورد استفاده قرار می گیرد.آب  که یک سیال شناخته می شود  به وسلیله قدرت چرخش پروانه جریان پیدا می کنند این پمپ ها مانند پمپ های آبیاری و آب رسانی ،  نیاز به قدرت مکش ندارد.پمپ های سیرکولاتور در ساختمان های بزرگ  که دارای سیستم موتور خانه مرکزی می باشند و ساختمان های کوچک دارای سیستم پکیجی است به صورت  زمینی (روی شاسی ) به صورت خطی (روی لوله) نصب می شوند.این پمپ ها آب گرم  یا سرد که توسط  دیگ حرارت مرکزی یاچیلر تامین شده است  را درلوله ها جریان می دهند، وآن ها  را به رادیوتور ها، فن کویل ها و تجهیزات دیگر…منتقل می کنند.به طور کلی، پمپ‌های سیرکولاتور تنها برای گردش آب در سیستم‌های گرمایش و سرمایش استفاده می‌شوند و نیازی به توانایی مکش آب از سطوح پایین‌تر ندارند.این پمپ‌ها در ظرفیت‌های کوچک و متوسط با دور حداکثر ۱۴۵۰ دور در دقیقه عمل می‌کنند

پمپ سیرکولاتور زمینی به دو دسته کلی تقسیم می‌شوند

پمپ خطی (in line) و پمپ زمینی (روی شاسی).

 

خطی (in line): این پمپ ها به صورت تک ،دو قلو ،تک دور یاچند دور مورد استفاده قرار می گیرند .آنها  بر روی لوله ها سیستم قرار می گیرندو باعث جریان آب در سیستم می شود.

 

زمینی (روی شاسی):  پمپ ها و الکتروپمپ های سنگین در ظرفیت های بالا مورد استفاده قرار می گیرند ، دیگر بر روی لوله نصب نمی شوند آنها روی شاسی سوار می شوند و به آن ها پمپ زمینی گفته می شود.

 

برای انتخاب پمپ سیرکولاتور در سیستم‌های گرمایش و سرمایش ساختمان‌ها، نکات مهم زیر را باید مدنظر قرار داد

محاسبه میزان هد و دبی آب:برای انتخاب پمپ سیرکولاتور، ابتدا باید میزان هد (ارتفاع) و دبی (حجم آب در گردش) موردنیاز سیستم را محاسبه کنید. این اطلاعات براساس نیاز گرمایش یا سرمایش ساختمان و همچنین طول و قطر لوله‌ها تعیین می‌شود.

 

تعیین نوع پمپ:به این نکته دقت کنید که آیا نیاز به پمپ خطی (in-line)دارید که بر روی لوله قرار می گیرد یا پمپ های زمینی (روی شاسی)که بر روی زمین قرار می گیرد.

 

قدرت و دور موتور پمپ:قدرت و دور موتور پمپ نیز باید با توجه به نیازهای سیستم و میزان هد و دبی محاسبه شده، انتخاب شود.

 

اتصال دنده‌ای / فلنجی:به نوع و اندازه لوله ها ی ورودی و خروجی پمپ ها باید توجه کنید که آیا نیاز به اتصال فلنجی  یا دنده ای دارد.

 

قطر لوله‌های ورودی و خروجی:قطر لوله های  سیستم ساختمانی باید با قطر لوله های ورودی و خرجی پمپ سیر کولاتور مطابقت داشته باشد.

 

در کل، برای انتخاب پمپ سیرکولاتور مناسب، باید به نیازهای سیستم، محاسبات فنی، و نکات فوق توجه کنید. همچنین، مشاوره از کارشناسان سالار صنعت نیواد می‌تواند به شما در انتخاب مناسب کمک کند.

سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart