پمپ سیرکولاتور خطی KSB

پمپ سیرکولاتور KSB سری OMEGA

استفاده در تاسیسات ساختمانی ،سرمایش وگرمایش، تهویه مطبوع صنایع شیمیایی ،معدن،آتشنشانی و اسپرینکلر ،انتقال آب و…

محفظه و پروانه: SPLIT(دو ورودی)

طراحی به صورت back pull-out9(راحتی دردمونتاژو مونتاژ)

Hmax=210mوQMAX=2880m۳/h

تا توان الکتریکی ۱۵۰۰kw 

دارای سرعت ماکزیمم ۳۵۰۰rpm

محدود دمای سیال تا ۸۰ْC+

PN10/16/25

پمپ سیرکولاتور خطی KSB ، درسیستم های تهویه مطبوع یاحرارت مرکزی ساختمان ها برای حرکت دادن آب سرد و گرم استفاده  می شود. کاربد اصلی این شیر ها ،آب را درلوله ها به حرکت در می آورند،وبه جای که تبادل حرارت در دستگاه های سرمایشی و گرمایشی  انتقال می دهند.این پمپ ها  توان الکتریکی پایینی  نسبت به پمپ های آبرسان دارند واز آن در ساختمان های کوچک استفاده می شد.پمپ های سیرکولاتور بر روی شاسی ها قرار می گیرند و روی بلوک های که  در آنها لرزه گیر پلاستیکی متصل شده است وصل می شوند ،که این پمپ ها دارای دو نوع زمینی  و خطی  می باشندجنس هیدرولیکی  این پمپ ها از چدن می باشد ودر یک محیط بسته سیال را به حرکت در می آورد.این پمپ ها دارای دو بخش اصلی الکتروموتور و پمپ می باشند که این نوع پمپ، پمپ های گریز از مرکز می باشند،بلبرینگ و روتور جزءالکتروموتور می باشد و بخش های واسطه ،پروانه، وسایل مکانیکی  جزءپمپ می باشند. 

 

در انتخاب پمپ سیرکولاتور خطی KSB ، باید به پارامترهای زیر توجه کرد

هد و دبی آب: باید میزان هد و دبی آب در گردش مورد نیاز سیستم را در نظر بگیرید. هد، ارتفاع عمودی که آب باید در طول لوله های سیرکولاسیون طی کند را نشان می دهد و دبی، میزان جریان آب در واحد زمان است.

 

نوع پمپ: باید تصمیم بگیرید که آیا نیاز به پمپ خطی یا زمینی دارید. پمپ خطی بر روی لوله ها نصب می شود و به وسیله اتصال دنده ای یا فلنجی به لوله ها متصل می شود. پمپ زمینی نیز روی شاسی مناسب و تراز شده قرار می گیرد و روی بولت های دارای لرزه گیر لاستیکی نصب می شود.

 

برند و مدل پمپ: برند و مدل پمپ سیرکولاتور نیز مهم است. برندهای معروف و با سابقه در این زمینه اغلب کیفیت بالا و عملکرد قابل اعتمادی دارند.

 

قدرت و دور موتور: قدرت و دور موتور پمپ سیرکولاتور باید به میزان هد و دبی آب مورد نیاز سیستم و محل نصب پمپ بستگی داشته باشد. باید اطمینان حاصل کنید که پمپ قادر به ایجاد جریان مورد نیاز است.

 

اتصال دنده ای / فلنجی: بسته به نوع پمپ و لوله ها، باید تصمیم بگیرید که آیا نیاز به اتصال دنده ای یا فلنجی دارید.

 

قطر لوله های ورودی و خروجی: قطر لوله های ورودی و خروجی از پمپ سیرکولاتور نیز باید مطابق با نیاز سیستم باشد. قطر لوله ها باید به جریان آب مورد نیاز سیستم و هد و دبی آب تناسب داشته باشد.

با توجه به این پارامترها، می توانید پمپ سیرکولاتور مناسبی را برای سیستم خود انتخاب کنید. 

 

شما می‌توانید با کارشناسان  شرکت سالار صنعت نیوادتماس بگیرید، آنها می‌توانند به شما در زمینه نصب و عملکرد پمپ سیرکولاتور راهنمایی کنند و پاسخگوی سوالات شما باشند. شماره تماس و اطلاعات تماس با شرکت سالار صنعت نیواد را می‌توانید در وب سایت ما پیدا کنید.

پمپ آب سیرکولاتور دارای دو بخش اصلی است

پروانه  ها توسط الکتروموتور به حرکت در می آیند ،پروانه ها با حرکت  سریع خود مانند توربین عمل  می کنند این عمر باعث می شود ، که آب به سمت جلو سوق پیدا کند. موتور در یک پوشش عایقی قرار گرفته است.

سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart