پمپ شناور طبقاتی

پمپ شناور طبقاتی (KSB UPA)

-پمپاژ آب های تمیز و کمی آلوده.کاهش و حفظ سطح آب های زیر زمینی . آبیاری.اسپری آب و …

-Qmax=5000m۳/h   و Hmax=1500m

-قابل استفاده در چاه ها. چشمه ها. معادن. مخازن پرکن و…

-تا توان الکتریکی ۳۸۰KW

-دارای ماکزیمم سرعت ۳۵۰۰RPM

-محدوده دمای سیال ۵۰ْC+

-IP68

 

 

ساختار پمپ شناور طبقاتی KSB

پمپ شناور طبقاتی KSB ، که به نام‌های دیگری مانند پمپ چاه عمیق یا پمپ آبیاری نیز شناخته می‌شود، در بین مردم بسیار محبوب است. این پمپ‌ها به صورت یکپارچه یا دوتکه عرضه می‌شوند، که در هر دو حالت، موتور در پایین پمپ نصب می‌شود تا از طریق

آب خنک شود. در حالت یکپارچه، مکش از انتهای پمپ صورت می‌گیرد، در حالی که در حالت دوتکه، قسمت مکش بین الکتروموتور و پمپ قرار دارد.

بهتر است که برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت، با کارشناسان شرکت سالار صنعت نیواد تماس بگیرید. آنها قادر به ارائه اطلاعات دقیق و کامل در این زمینه هستند.
انواع پمپ های شناور عبارتند از:

پمپ های شناور چاه عمیق دارای ساختار دو لایه هستند و برای استفاده در چاه های عمیق طراحی شده اند.این نوع پمپ ها قادر به مکش و انتقال آب از چاه های عمیق به سطح زمین هستند.ان ها از طریق سیم برق تامین می شوند و باکمک موتوری که در داخل پمپ قرار دارد،آب را به بالا می کشند

لیست اجزاء پمپ شناور طبقاتی
پمپ شناور طبقاتی
کاربر پمپ شناور طبقاتی

با استفاده از پمپ شناور، شما می‌توانید در سیستم تأمین آب از آب چاه عمیق استفاده کنید و آن را به سطح زمین منتقل کنید. این پمپ‌ها برای استفاده در سیستم‌های تأمین آب شهری، سیستم‌های آبیاری اسپری و عمومی، سیستم‌های اصفا حریق و کاهش سطح آبهای زیرزمینی استفاده می‌شوند. آن‌ها قادر به افزایش فشار آب، تأمین آب به معدن‌ها و سایر کاربردهای مشابه هستند. با استفاده از پمپ شناور، شما می‌توانید به راحتی از منابع آبی موجود استفاده کرده و نیازهای آبی خود را برطرف کنید.

سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart