فلومتر های توربینی-فلومترتوربینیdn200 -فلومترتوربینی class150 -فلومترتوربینی CLASS600-فلومترتوربینی-فلومترتوربینی dn100

فلومتر های توربینی ITRON سری FLUXI2000/TZ

جهت دریافت مشخصات فنی ، ابعاد و همچنین استعلام قیمت با واحد مشاوره فنی ما ،تماس بگیرید.

فلومتر های توربینی  دبی‌سنج‌هایی هستند که برای اندازه‌گیری دبی گاز در محدوده‌های متوسط تا زیاد و در فشارهای کم، متوسط یا زیاد مورد استفاده قرار می‌گیرند. این کنتورها دارای استفاده اثبات شده و طراحی آزمایش‌شده با زمان هستند که اندازه‌گیری دقیقی را در محدوده جریان مربوطه‌شان، حتی در سرعت‌های جریان بسیار مختلف، فراهم می‌کنند. طول عمر و نگهداری کم این کنتورها با ترکیب بلبرینگ‌های توپ با کیفیت بالا و روانکاری کارآمد تضمین می‌شود.

دادهای فلومتر توربینی ITRON

دادهای

فلومتر های توربینی  Itron  یکی از دبی‌سنج‌های توربینی ساخت شرکت Itron (آلمان) است که به طور خاص برای اندازه‌گیری گازهای طبیعی و غیرخورنده طراحی شده است. این کنتورها از قطعات با دقت بالا و بلبرینگ‌های با کیفیت بالا ساخته شده‌اند که ترکیبی بهینه از دقت بالا، محدوده اندازه‌گیری بزرگ، و مقاومت در برابر فشار و بارهای جریان بالا را فراهم می‌کنند. بنابراین، آنها به عنوان راه حل مناسبی برای اندازه‌گیری جریان گاز متوسط تا زیاد در فشارهای کم، متوسط یا بالا شناخته می‌شوند.

کنتورهای Itron Fluxi 2000/TZ برای استفاده در تمامی کاربردهای مرتبط با حمل و نقل و توزیع گاز بهینه شده‌اند. آنها هوشمند آماده هستند، به این معنی که همه‌ی آنها برای نیازهای آینده مجهز هستند و می‌توانند با تغییرات و نیازهای صنعت گاز سازگاری یابند.

 

توزیع گاز

اجزای کنتور Itron Fluxi 2000/TZ شامل موارد زیر هستند:

صاف‌کننده : شامل مخروط بینی و باله‌هایی است که به گاز جاری صاف یا حالت می‌دهند. کانال دایره‌ای کوچک‌تر نیز سرعت جریان گاز را افزایش می‌دهد و در نتیجه انرژی جنبشی آن را بیشتر می‌کند.

 

روتور : شامل چرخ تیغه با زاویه ۴۵ درجه است که با ماشین‌کاری دقیق ساخته شده است. همچنین، چرخ تیغه با زاویه ۶۰ درجه سرعت جریان طولانی را در خود جای می‌دهد.

 

واحد اندازه‌گیری : شامل بلبرینگ‌های با کیفیت بالا و بدون استرس در یک محفظه است که برای محدود کردن ورود گرد و غبار طراحی شده است.

 

کوپلینگ مغناطیسی : مقاوم در برابر فشارهمچنین مقاوم در برابر درجه حرارت بالا است. این اجزا همه با همکاری تیم مهندسی Itron با دقت طراحی شده‌اند تا فلومتر ها عملکرد بهینه‌ای در اندازه‌گیری جریان گاز داشته باشد.

 

توتالایزر : با چرخش آزاد، در هر شرایط محیطی، امکان خواندن آسان را فراهم می‌کند.

 

مولد پالس با فرکانس بالا : سنسوری ساده که به راحتی نصب می‌شود و شفت روتور و/یا چرخش تیغه را اندازه‌گیری می‌کند.

 

پمپ و مخزن روغن : برای ریختن روغن تازه به بلبرینگ روتور تحت فشار استفاده می‌شود.

 

ITRON
کنتورها

ویژگی‌های کلیدی شامل:

تطابق با استانداردهای اروپایی و بین‌المللی فعلی.

دقت بالا در شرایط فشار بالا.

قابلیت تحمل اختلالات شدید جریان در تاسیسات فشرده.

کاهش افت فشار برای شبکه‌های با فشار کم.

دارای حفاظت IP 67 برای نصب در فضای باز.

به طور استاندارد مجهز به هدف Cyble می‌باشد.

سازگار با AMR/AMI.

 

اندازه‌گیری دبی گاز
سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart