پمپ گریز از مرکز ksb-پمپ خود پرایمینگ-پمپ سانتیفیوژ ksb-خودمکش KSB

پمپ خودمکش ksb سری Etaprime B

Hmax= 3.5 – 100M و  Qmax= 4 – 150 m۳/h  

فرکانس:  ۶۰-۵۰ هرتز

ولتاژ:  ۲۳۰ ولت ، ۴۰۰ ولت ، ۴۶۰ ولت

فشارکاری: ۱۰ بار

دمای سیال: ۹۰-۳۰درجه سانتیگراد

نوع اتصال: فلنج

پمپ خود پرایمینگ  یا خودمکش یک نوع پمپ گریز از مرکز می باشد، که طراحی آن به گونه ی می باشد که به طور خودکار هوا یا گازها را تخلیه می کند، و این باعث می شود پمپ بدون انکه از مایع پرباشد به کار کند،این (خودمکش-خودپرام کردن) نیازی به مکش دستی ندارد. طراحی خاص محفظه پرایمینگ یاسیستم پرایمینگ باعث استفاده از مکانیزم خود پرایمینگ شده است.  این سیستم با ایجاد خلاء در پمپ باعث می شود که هوا یا گازهای موجود را تخلیه کرده، وقتی مایع در پمپ پر می‌شود همانند: گریز از مرکز باعث حرکت سیال می شود.

از پمپ‌های خود پرایمینگ یا پمپ خودمکش درمواردی استفاده می شود که در آن ها جریان متناوب، حباب هوا، ویا وقتی پمپ درقسمت بالای منبع مایع قرار گرفته شده باشد. در محیط صنعتی، شهری، کشاورزی برای انتقال آب، ابیاری، و انتقال و پمپاژ سیالات مورد استفاده قرار می گیرد

کاربرد پمپ خود پرایمینگ  

سیستم‌های آبیاری اسپری 

سیستم‌های تأمین آب سرویس 

زهکشی 

سیستم‌های زهکشی 

 اطفا حریق 

کاهش سطح آب‌های زیرزمینی 

تأمین آب خانگی 

 تهویه مطبوع 

مدارهای خنک‌کننده 

استخرهای شنا 

 تأمین آب

نکات ضروری هنگام خرید پمپ خود پرایمینگ   

برای تعیین جنس مکانیکال سیل و اجزای پمپ جهت جلوگیری از خورندگی، لازم است نوع سیال، دما، ویسکوزیته (لزجت) و مقدار ذرات جامد موجود در سیال (آب یا مایع اسیدی) مشخص شوند. همچنین، برای جلوگیری از پدیده کاویتاسیون و اطمینان از بازدهی مناسب پمپ، باید نقطه کاری، مقدار ارتفاع مکش و دهش مطابق با جداول و نمودارهای پمپ تعیین گردد. نوع اتصال و نحوه قرارگیری پمپ در تأسیسات، مدت زمان کارکرد پمپ در طول ۲۴ ساعت، و سایز دهانه مکش و دهش پمپ نیز باید در نظر گرفته شود.

سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart