gate valve KSB

شیر دروازه ای KSB سری ECOLINE GTF 800

استفاده در کاربرد های صنعتی ،نیروگاه ها .پالایششگاه ها بخار،گاز،روغن ،مهندسی فرآیند و …..

اتصال به صورت جوشی 

جنس بدنه :فولاد آهنگری شده 

“۲-“NPS 1/2

CLASS800

 محدوده دمای سیال تا ۵۹۳ْC+

gate valve KSB  با استفاده از صفحه گوه ای می توانند جریان را کنترل کنند. این صفحه گوه ای بر روی نشیمنگاه شیر قرار گرفته و با حرکت عمودی صفحه، جریان را می توان کاهش یا افزایش داد.شیرهای دروازه ای به دو حالت کاملا باز یا کاملا بسته قابل تنظیم هستند و برای عبور یا توقف جریان استفاده می شوند.

 

این شیرها عموما برای کنترل جریان در سیستم های لوله کشی و تاسیسات صنعتی استفاده می شوند.برای تنظیم شیر دروازه ای، wedge مختلفی در دسترس هستند که به شیر اجازه می دهند جریان را به میزان دلخواه کنترل کند. معمولا این wedge با استفاده از سیستم هیدرولیکی یا پنوماتیکی عمل می کنند.در برخی موارد، شیرهای دروازه ای در مکان های غیر قابل دسترس قرار می گیرند. برای این منظورش، ممکن است از شیرهایی با چرخ زنجیره ای یا با عملکرد ضربه چکشی استفاده شود. این نوع شیرها با استفاده از یک مکانیزمخاص، جریان را کنترل می کنند.

 

شما می‌توانید با شرکت سالار صنعت  نیواد تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب ما در مورد قیمت و مشخصات فنی شیردروازه ای صحبت کنید. آنها می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

کاربرد gate valve KSB 

شیرهای دروازه ای در صنایع مختلف بسیار پرکاربرد هستند و در کنترل جریان مایعات و گازها نقش مهمی دارند. از جمله کاربردهای شیر دروازه ای می توان به صنایع نفت و گاز، صنایع شیمیایی، صنایع آب و فاضلاب، صنایعبرق، صنایع پتروشیمی، صنایع غذایی، صنایع داروسازی و صنایع خودروسازی اشاره کرد.

 

این شیرها به دلیل ویژگی های خاصی مانند سادگی ساختار، قدرت بالای تحمل فشار و دما، انطباق با انواع مایعات و گازها، قابلیت تعمیر و نگهداری آسان و هزینه کمتر نسبت به شیرهای دیگر، در این صنایع مورد استفاده قرار می گیرند.همچنین، شیرهای دروازه ای در صنایعی که نیاز به ایمنی بالا دارند نیز استفاده می شوند.

 

به عنوان مثال، در صنایع نفت و گاز، ایمن سازی تجهیزات در صورت حوادث و اتصالات در لوله ها، از کار افتادن سیستم های کنترل جریان را جلوگیری می کند.به طور کلی، شیرهای دروازه ای به عنوان یکی از شیرهای مهم و پرکاربرد در صنایع مختلف، نقش مهمی در بهبود کیفیت و کارایی سیستم های صنعتی ایفا می کنند.

سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart