شیریکطرفه پیستونی KSB

شیر یکطرفه KSB سری BOA-R

استفاده در تاسیسات ساختمانی،صنایع شیمیایی و غذا و نوشیدنی روغن داغ و صنایع ،مدارات سرمایش و گرمایش و …

مناسب برای سیستم های آب گرم با درجه حرارت بالا

اتصال به صورت فلنجی

DN15-350

PN16

محدوده دمای سیال ۱۰ْC-الی ْ۳۵۰C+

شیریکطرفه پیستونی شرکت KSB آلمان در صنایع و سیستم‌های مختلف، از جمله تهویه مطبوع، برای استفاده از آب گرم، آب داغ و آب سرد استفاده می‌شود. بدنه این شیر از چدن ساخته شده است و در کلاس فشاری PN16 تولید می‌شود.

 

شرکت سالارصنعت نیواد به عنوان نماینده رسمی شرکت KSB آلمان در ایران، تمامی محصولات این شرکت را، از جمله شیرآلات و پمپ‌ها، در سراسر کشور تأمین می‌کند.شما می‌توانید با شرکت سالار صنعت نیواد تماس بگیرید و با کارشناسان مجرب ما در مورد قیمت و مشخصات فنی شیریکطرفه صحبت کنید. آنها می‌توانند به شما در این زمینه کمک کنند.

شیریکطرفه چیست؟

شیر یکطرفه، چک ولو یا شیر خودکار، نوعی شیر مکانیکی است که می‌تواند به گازها و مایعات اجازه دهد تا تنها در یک جهت جریان یابند و از برگشت جریان جلوگیری کنند. عملکرد این شیرها به سادگی و بدون پیچیدگی است و تنها هدف آنها جلوگیری از آلودگی و تداخل ناشی از برگشت مایعات یا گازها است. با استفاده از شیرهای یکطرفه، می‌توان از خطرات و مشکلات ناشی از جریان برگشتی در سیستم‌ها جلوگیری کرد و به عملکرد بهتر و کارآیی بیشتر آنها کمک کرد.

ویژگی های جریان شیر یکطرفه پیستونی

شیریکطرفه پیستونی
کاربرد شیریکطرفه پیستونی

شیریکطرفه پیستونی شرکت KSB آلمان، مناسب برای استفاده در صنایع مختلف از جمله بیمارستان‌ها و مراکز درمانی، صنایع داروسازی، صنایع غذایی، صنایع نفت، گاز و پتروشیمی و صنایع دیگر مانند

لاستیک‌سازی و نساجی است. این شیرها قابل استفاده در سیستم‌های بخار اشباع، بخار سوپرهیت، روغن داغ، آب داغ، تهویه مطبوع، فرآیندی، مسیر تغذیه و سیرکوله دیگ، هیت ریکاوری و … هستند.

شیرهای یکطرفه سوپاپی KSB با کیفیت بالا و قابلیت استفاده در شرایط مختلف، انتخابی مناسب برای این صنایع می‌باشند.

Materials شیریکطرفه پیستونی
شیریکطرفه پیستونی
سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart