پمپ خانگی KSB

پمپ زمینی -دوپروانه (KSB Emporia MB)

-مناسب برای آبرسانی ساختمان

-استفاده درکلیه مصارف صنعتی ،عمومی و …

-Qmax=15m۳/h و Hmax=90m

-موتور سه فاز -۴۰۰V 

-محدوده دمای سیال تا ْ۹۰C+

-PN8

پمپ خانگی KSB سری Emporia MB

یکی از محصولات برتر شرکت KSB آلمان است. این شرکت با بیش از یک قرن تجربه، به عنوان یکی از بهترین تولیدکنندگان الکتروپمپ شناخته شده است. پمپ های KSB Emporia MB با کیفیت بالا و

عمر طولانی برای استفاده در مصارف خانگی، صنعتی و کشاورزی طراحی شده‌اند. اجزای پمپ ها با استفاده از تجهیزات پیشرفته تحت نظارت و کنترل قرار می‌گیرند. این پمپ ها به عنوان یکی از

پرفروش‌ترین محصولات در ایران(شرکت سالار صنعت نیواد) و سراسر جهان شناخته شده‌اند و توانسته‌اند رضایت مشتریان را جلب کنند.

بهتر است که برای اطلاع از مشخصات فنی و قیمت، با کارشناسان شرکت سالار صنعت نیواد تماس بگیرید. آنها قادر به ارائه اطلاعات دقیق و کامل در این زمینه هستند.

پمپ خانگی KSB سری Emporia MB دارای ویژگی‌های بارزی است که شامل موارد زیر می‌شود:

بازدهی حداکثری:  KSB Emporia MB با طراحی بهینه و استفاده از تکنولوژی پیشرفته، بازدهی حداکثری را ارائه می‌دهد. این به معنی این است که پمپ با کارایی بالا عمل کرده و حجم آب بیشتری را با هزینه کمتر پمپاژ می‌کند.

صرفه جویی در مصرف انرژی: این پمپ با استفاده از تکنولوژی مدیریت سرعت   میزان انرژی مصرفی را به حداقل می‌رساند.

طول عمر و کیفیت بالا: پمپ خانگی KSB Emporia MB با استفاده از قطعات و مواد با کیفیت بالا ساخته شده است. این به معنی این است که پمپ دارای عمر طولانی است و می‌توانید برای مدت طولانی از آن بهره ببرید. همچنین، کیفیت بالای این پمپ به معنی عملکرد قابل اعتماد و عدم نیاز به تعمیر و نگهداری مکرر است

ابعاد پمپ خانگی KSB سریEmporia MB

پمپ خانگی KSB
در انتخاب پمپ مناسب برای سیستم تاسیساتی ساختمان، موارد زیر را در نظر بگیرید:

متراژ محیط: برای تامین آب در ساختمان، باید متراژ محیط را در نظر بگیرید. این شامل متراژ کل ساختمان و فاصله بین نقاط مورد نیاز آب است.

تعداد طبقات و واحدها: تعداد طبقات و واحدها در ساختمان نیز بر انتخاب پمپ تأثیر می‌گذارد. هر چه تعداد طبقات و واحدها بیشتر باشد، نیاز به پمپ با ظرفیت و قدرت بیشتری خواهید داشت.

نوع اتصالات و شیرآلات: نوع اتصالات و شیرآلات مورد استفاده در ساختمان نیز باید در انتخاب پمپ مد نظر قرار گیرد. این شامل نوع و قطر لوله‌ها، شیرها و سایر اتصالات است.

مصرف آب: مقدار مصرف آب در ساختمان نیز نقش مهمی در انتخاب پمپ دارد. براساس میزان مصرف آب، باید پمپی با ظرفیت مناسب و بازدهی حداکثری انتخاب کنید.

همچنین، در انتخاب پمپ می‌توانید با مشاوره از کارشناس های ما، بهترین گزینه را برای سیستم تاسیساتی ساختمان خود انتخاب کنید.

نمودارهای انتخابی پمپ خانگی KSB سری Emporia MB
پمپ خانگی KSB
سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart