ساختار پمپ شناور

پمپ‌های شناور  به دو صورت یکپارچه و دو تکه عرضه می‌شوند. در هر دو حالت، موتور در پایین پمپ نصب می‌شود تا توسط آب خنک شود. در حالت یکپارچه، مکش از انتهای پمپ صورت می‌گیرد، در حالی که در حالت دو تکه، قسمت مکش میان الکتروموتور و پمپ قرار دارد.

 

این بررسی به‌صورت جامع به خصوص بر روی ساختار و نحوه عملکرد این پمپ‌ها تأکید دارد تا افراد بتوانند انتخاب درستی برای نیازهای خود داشته باشند و از عملکرد بهینه‌ی آنها بهره‌مند شوند

انواع پمپ های شناور

کاربرد پمپ شناور

این نوع پمپ‌ها از انواع پمپ‌های سانتریفیوژ طبقاتی استفاده می‌کنند و برای پمپاژ آب صاف از چاه‌های عمیق به کار می‌روند. علاوه بر این، آنها برای تقویت فشار کاربری نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند.

 

این پمپ‌ها با استفاده از پره‌های سانتریفیوژی، آب را از عمق چاه به سمت بالا پمپ می‌کنند و فشار لازم برای تامین آب نیازمندی‌های مختلف، از جمله مصارف خانگی یا کشاورزی، را فراهم می‌کنند.

 

پمپ شناور طبقاتی (KSB LXO N)

انواع پمپ شناور

 

پمپ‌های شناور  از ساختار دو لایه‌ای برخوردارند که به عنوان پمپ‌های شناور شناخته می‌شوند. این نوع پمپ‌ها در بازار به‌صورت پمپ‌های شناور شناخته می‌شوند.

 

همچنین، پمپ‌های شناور فاضلاب و تخلیه به عنوان “پمپ لجن‌کش” معروف هستند. این پمپ‌ها برای تخلیه فاضلاب و لجن‌ها استفاده می‌شوند.

 

پمپ‌های شناور تخلیه نیز به عنوان “پمپ کف‌کش” شناخته می‌شوند، زیرا وظیفه آنها کف‌کشی آب در مناطق آب‌آلوده و غیره کف‌آلود است.

 

شرکت سالارصنعت نیواد، به عنوان بزرگترین واردکننده پمپ‌های شناور آب و تامین‌کننده الکتروپمپ‌های شناور با برندهای معتبر مانند KSB  و همچنین برندهای اروپایی مانند ایتالیایی ، اعلام کرده است که پمپ‌های شناور را در دو نوع تک‌فاز و سه‌فاز به فروش می‌رساند.

سالار صنعت نیواد
Logo
بازیابی رمز عبور
مقایسه موارد
  • کل (0)
مقایسه
0
سالار صنعت نیواد آیا مایلید از تخفیف های باشگاه مشتریان ما استفاده کنید ؟
رد
اجازه دادن به اعلان‌ها
Shopping cart